Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility שיח אופנתי חוצה מגזרים
top of page

שיח אופנתי חוצה מגזרים

עודכן: 16 באפר׳ 2020

אני מוכרת לכן אופנה צנועה ואיכותית כבית עסק מצליח אני רוצה לתת לכן גם ערך מוסף ערך שאתן מקבלות ממני חינם, נהנות ממנו ללא תשלום

אני חושבת עליכן כמעט בכל יום – מה יעניין אותכן ומה עוד אתן יכולות לקבל ממני מעבר לשמלה המושלמת? ומכאן הגעתי לבלוג בו אתן קוראות מידי חודש על תכנים בכל הנושאים כמעט, על אפליקציות לעיצוב סטורי ותוכן, על המלצות למסעדות שף, על שילובים לא שגרתיים באופנה והפעם?

פתחנו בשאלה אופנתית. מהן ההשראות האופנתיות של כל אחת ומהיכן היא רוכשת שמלות ומהן גבולות הצניעות עבורה? שרה שואבת השראה מראניה מלכת ירדן וקייט מידלטון. היא תומכת במותגים ישראליים ורוכשת רבות ממעצבות מקומיות. שרה הגיעה לבושה בשמלת מעיל זמש מהקולקציה החדשה שלי מה שמוכיח לגמרי שהיא עומדת מאחורי האג’נדה שלה. כשאני שואלת על אמות הצניעות היא עונה שהקריטריונים ההלכתיים הם בשבילה האידיאל. מרפק מכוסה, עצמות צוואר סגורות, גרביים ארוכות, שמלה המכסה את הברך בצניעות

שרה : אני אוהבת פאה זה בעיניי יפה יותר ממטפחת! אבל בעלי שייך לאסכולה שמעדיפה מטפחת על פאה מטעמי צניעות, פאה גורמת לאישה להיראות מושכת וזה נוגד את כללי ההלכה לדעתו. גם אני בוחרת לכבד אותו ולכן למען שלום בית לא אלבש פאה. ומשתדלת בכל בוקר לבקש מה’ שבזכות ההקרבה הזו תעמוד לזכותי. יש לציין שהיא עושה את זה בסטייל יוצא מן הכלל! אז שרה הולכת רק עם מטפחות ויש לציין שהיא עושה זאת בסטייל, הגיעה חבושה במטפחת אופנתית שרק הוסיפה עיניין וסטייל ללוק הצנוע שלה, היא נראתה כל כך מיוחדת ואצילית שלי זה הרגיש כמו משב רוח מפריז באמצע תל אביב .

אפרת: אני מפיקה את אירועי הקייטירינג שלנו, מה שדורש ממני קוד לבוש נוח ורשמי. שמלות מתנפנפות או או מפוארות מידי הן OUT לתחום שלי. אני אפילו לא מתאפרת. שמלה שחורה נוחה או מכנס גינס וחולצה אלגנטית הם האופציות המועדפות עלי מבחינת נוחות וניראות. אני פחות מתחברת לקייט מידלטון,  אוהבת יותר את גיסתה מייגן . היא לבושה בשמלות קצרות וקצת יותר חשופות מקייט אבל עם זאת בסטייל מוקפד כל כך ורישמי שלא מותיר מקום לתיאור אחר חוץ “סטייל מכובד”


64 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page